Saturday, October 30, 2010

Exam re-test, sebab dapat soalan bocor, yang orang dah jawab. Doh.

Okay, besok balik. 
Exam JPNS lajak dari hari rabu sampai ISNIN minggu depan. Just great.
Kenapa?
Sebab soalan bocor. And that's the stupidest part EVER is: memang soalan tu dah seminggu bocor. and they know it.

Sekolah bagi exam JPNS, yang mana, SEMUA sekolah kat Selangor ni dah ambik exam ni, seminggu lagi awal.
Mana taknya, semua member aku pakat call bebudak Selangor.(apasal sekolah aku amik exam ni jugak? don't ask)
Cari jawapan, yang di-supply oleh member through facebook (siapa kata facebook tak educational?), pastu simpan dalam calculator. Cam bodoh jugak, jawab sejarah paper 1 bawak calculator. Hais.
fyi, SBP lain tak amik exam ni. Sekolah aku ni je yang gatal amik exam ni. Pasal la PK aku ni...

Then, kantoi. Paper 1 sejarah siap dapat 40/40. Memang cilanat mamat nih. 
Cikgu teruskan batal periksa, tak puas hati kononnya , kena re-test balik.
Hell. Tolonglah doakan sekolah aku ni waras sikit

No comments:

Post a Comment