Saturday, October 30, 2010

DREAM THING 2010

So, today ialah announcement bagi "DREAM THING 2010" yang di-sponsored oleh aku sdn bhd. My dad takleh sponsor bende alah ni. baca lebih lanjut yeee.
Yet, bapak aku xde bajet ntuk lappy aku tahun ni. No prob dad. Kali ni ade bajet ntuk DREAM THING 2010.


Nice logo Eh?

The DREAM THING 2010 is... *drum roll*

 Ibanez SR300 Bass!!!in PINK!!


Okay...wait a minute, why pink? I really want pink. It is nice looking, sleek handle, and not so 'transformers alike' like fenders.LOL, I would like to play this hot chick on stage!
I contacted this guy, selling one of these at RM1040. Original status are confirmed, lpas aku contact memeber aku yg pnah beli gitar ni ngan dia. In my jeans there 170 and another 50 in my bank. thats 250 summing up everything. It's bass, and i really love to play bass (cuz they big and easy to play). 
Aku memang nak benda nih. Macbook aku confirm batal. Aku ni paling x dapat barang dalam siblings. Biasala, abang tengah kan. Kamera aku pun diorang nak dengki. HP korang sampai berjenama nokia and such, aku ni pakai HP cikai china. Komputer cam nak meletup. baju aku sumer lusuh, and REALLY big.
Tak tipu ah, ko tanye member aku yang lain, aku kene cop budak baju besar. Terpaksa kluar duit sendiri beli sandal, baju, etc daripada 'perkerjaan' aku kat sekolah and saving sampai berlapar kat kantin tetiap har. Aku percaya, aku PASTI dapat gitar ni ngan savings dan titik peluh aku sendiri.

So, its gonna be a race to buy the guitar. can i manage to get another 840 in 1 month? My father CONFIRM cannot support for this. Adik aku UPSR, and he's want a desktop. Gamer spec maaa. mesti bagi adik aku dulu. Tak abis abis bagi brothers aku ni. Aku asyik dapat barang second je...

*note: Aku dah biasa pakai baju second hand yang lusuh dan hideously besar giler babi . Abang aku sumer dapat baju baru sebab tak muat. Yang tak muat bagi aku. Adik aku dapat baju baru, sebab baju aku, IAITU  secondhand baju abang aku , dah lusuh. so tak abis abis aku pakai baju lama, x pnah dapat baju baru. and yeah, im not EMO writing this, just fyi, k?
Memang aku dah dididik sedemikian rupa, you wont get anything, cuz you're 'abanglang'.

Kalau memang dah takleh sangat, aku kerje dunkin donat ngan Cah. Dapat gak rezeki halal aku. :D

No comments:

Post a Comment