Friday, October 14, 2011

That's it. Aku dah malas nak layan.

Effort adalah sesuatu yang amat bernilai.
Effort menunjukkan komitmen dan loyalty seseorang terhadap sesuatu.
Effort bukan suatu benda yang boleh diberi begitu sahaja.
Ia melibatkan kos melepas seseorang dan maruah seseorang.

Apa rasanya bagi aku yang dah bagi effort setinggi tingginya kepada rakannya,
rakan sebayanya to be exact,
tapi ditikam belakang,
dicaci,
fitnah dan bertopeng mulia depan aku,
pastu report benda palsu dekat orang lain?

Seriously, aku dah penat melayan karenah 'golongan bajet' ini sepanjang aku kenal mereka ni
Apa benda aku buat sekalipun, 'golongan bajet' ni masih tak appreciate,
Nak jugak bangga ke-popularan masing-masing sebab rasa cool ramai member,
sudah, aku malas nak layan.
Kau nak bodek orang atasan batch supaya satu school nak pulau aku? SILAKAN.
And I have the best seat to watch you guys still bitching about the juniors.
BECAUSE YOU DON'T EVEN LOVE YOUR OWN FRIENDS MATE.
DAN KORANG SENDIRI PENGECUT NAK SOUND JUNIOR.

Mungkin betul apa yang Teacher Yani cakap: be selfish. be kiasu.

Golongan bajet ni kelakar betul. Anda nak masuk Uni, tapi perangai masih macam badut. Lawak macam budak-budak. Tak matured langsung.

No comments:

Post a Comment